ERG Spółka Akcyjna

Ostatnie notowanie

58,40

 

 

  • Kurs odniesienia
  • Kurs otwarcia
  • 58,40 zł
  • Brak danych

+ Notowania z dnia 6 grudnia 2017 (09:00:00)

12 listopada 2010

ERG wzrost sprzedaży w III kwartale 2010

Wyniki za III kwartał wskazują, że spółka ERG SA umacnia swoją pozycję na rynku producentów wyrobów foliowych. W porównaniu z III kwartałem 2009 roku, Grupa Kapitałowa ERG SA odnotowała ponad 39% wzrost przychodów ze sprzedaży produktów. Rosły zamówienia z każdego segmentu odbiorców, zarówno z branży budowlanej czy sanitarno – kosmetycznej, jak i spożywczej. Wzrost obejmuje wyroby z folii, jak i wydziału wtrysków.

- W ostatnich miesiącach sprzedaż rozwija się dobrze, rozszerzamy ofertę i pozyskujemy nowych odbiorców. Co prawda ceny podstawowych surowców wykorzystywanych do naszej produkcji nadal utrzymują się na wysokim poziomie, co powoduje że trudno o dobre marże, ale staramy się to w części przynajmniej rekompensować osiąganym efektem skali – mówi Maciej Błasiak, prezes zarządu spółki. Wyniki sprzedaży ERG SA tylko z III kwartału 2010 roku w porównaniu do tego samego okresu 2009 roku wykazują bardzo pozytywną tendencję - wartościowy wzrost sprzedaży wyrobów foliowych wyniósł ponad 40,9 % a ilościowy 23,4 %. Narastająco po III kwartałach 2010 roku w porównaniu do analogicznego okresu 2009 roku można również zaobserwować ilościowy (+10,3 %) i wartościowy (+13,7%) wzrost sprzedaży wyrobów foliowych. Z kolei po III kwartałach 2010 roku w porównaniu do III kwartałów 2009, wartość i ilość wyrobów wtryskowych produkowanych przez spółkę, takich jak obudowy do akumulatorów zanotowała wzrost sprzedaży o ponad 6,8%.

Tylko w ciągu dwóch ostatnich miesięcy spółka poinformowała o realizowanej sprzedaży przekraczającej 10 % kapitałów własnych z trzema znaczącymi klientami. Został także zawarty istotny kontrakt z firmą Castorama Polska. – To dobre kontrakty z klientami z „najwyższej półki”, pracujemy nad kolejnymi. – wyjaśnia Błasiak. – Kilkanaście miesięcy temu postawiliśmy na wyszukiwanie takich obszarów i produktów, które pozwolą nam na zwiększanie obrotów, maksymalne wykorzystanie naszych mocy produkcyjnych i posiadanego zaplecza, a w konsekwencji pozwolą na zwiększenie zysku i finansowanie dalszego rozwoju – kończy.

 

Pliki do pobrania

Poczta korporacyjna